Wykorzystaj Voucher ważny tylko przez:


9. Warsaw International Media Summit

Wydarzenie które z powodzeniem gromadzi grono reprezentantów rynku medialnego i telekomunikacyjnego. Unikalna platforma wymiany opinii wśród osób zainteresowanych kluczowymi aspektami rozwoju rynku.

12 - 13 października 2016 r. Hotel Westin, Warszawa

Do konferencji pozostało: Mies. Dn. Godz. Min.

Sympozjum


Wideorelacja z XVI Sympozjum Świata Telekomunikacji i Mediów

Rada Programowa

Maciej Witucki
Przewodniczący Rady Programowej, Przewodniczący Rady Nadzorczej Orange Polska, Prezes Zarządu Work Service S.A.
Jakub Brzeczkowski
Prezes Zarządu, Eutelsat
Ronald Binkofski
Dyrektor Generalny Microsoft w Polsce
Norbert Biedrzycki
CEO Atos Polska, VP CEE System Integration
Dariusz Dąbski
Prezes Zarządu, TV Puls
Dariusz Fabiszewski
Dyrektor Generalny, Cisco Systems Polska
Mariusz Gaca
Przewodniczący Rady Programowej Smart City Forum / Wiceprezes Zarządu Orange Polska
Magdalena Gaj
Prezes Urzędu Komunikacji Elektronicznej
Elżbieta Gorajewska
Dyrektor Zarządzająca, Nielsen Audience Measurement
Witold Graboś
Zastępca Przewodniczącego Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji
Tomasz Gillner-Gorywoda
Wiceprezes Zarządu, Cyfrowy Polsat
Mariusz Grendowicz
Przewodniczący Rady Programowej Banking Forum
Konrad Hoszowski
Technical Account Manager, Ab Initio Polska
dr inż. Wacław Iszkowski
Prezes, Polska Izba Informatyki i Telekomunikacji
Jerzy Kalinowski
Partner, szef grupy doradczej w sektorze nowych technologii, telekomunikacji i mediów w KPMG w Polsce i w Europie Środkowo-Wschodniej
Paweł Karłowski
Dyrektor Generalny na Europę Środkowo-Wschodnią, Rosję i WNP, BT Global Services
Michał Kobosko
Redaktor Naczelny, Project Syndicate Polska
Janusz Kosiński
Prezes Zarządu, INEA
Maciej Korzeniowski
Partner, PwC
Michał Kozicki
Prezes Zarządu, HBO Polska
Przemysław Kurczewski
Przewodniczący Rady Programowej Warsaw International Media Summit / Prezes Zarządu, Emitel
Aleksander Kutela
CEO, Grupa Onet.pl
Maciej Maciejowski
Członek Zarządu ds. Rozwoju Biznesu, TVN
Tomasz Misiak
Prezydent Rady Nadzorczej, Work Service
Piotr Muszyński
Przewodniczący Rady Programowej Konferencji Sieci Szerokopasmowe / Wiceprezes Zarządu ds. Operacyjnych, Orange Polska
Jacek Niewęgłowski
Członek Zarządu, Dyrektor ds. strategii, P4
Artur Olech
Przewodniczący Rady Programowej Insurance Forum / Prezes Zarządu, Pocztowe Życie
Marcin Ornass-Kubacki
Prezes Zarządu, Astra Central Eastern Europe
Ireneusz Piecuch
Partner, CMS Cameron McKenna
Kinga Piecuch
Prezes Zarządu, SAP Polska
Michał Pieprzny
Dyrektor Zarządzający, Loyalty Oartner Polska / PAYBACK
Grażyna Piotrowska-Oliwa
Prezes Zarządu, Virgin Mobile Polska
dr Aleksander Poniewierski
Partner, EY
Artur Potocki
Prezes Zarządu, Grupa Interia.pl
Prof. nadzw. dr hab. Maciej Rogalski
Członek Zarządu T-Mobile Polska w latach 2011-2015
Edyta Sadowska
Prezes Zarządu, Ringier Axel Springer Polska
Adam Sawicki
Prezes Zarządu, T-Mobile Polska
Jacek Silski
Prezes Zarządu, Polska Izba radiodyfuzji Cyfrowej
Agnieszka Sora
Dyrektor Zarządzająca, GfK Polonia
Tomasz Szałański
Head of Big Data and Security, Atos Polska
Wojciech Szpil
Prezes Zarządu, Totalizator Sportowy
Jacek Świderski
Prezes Zarządu Grupy Wirtualna Polska
Karim Taga
Managing Director, Arthur D. Little Austria
Artur Waliszewski
Regional Business Director, Google Polska
Piotr Zesiuk
Prezes Zarządu, MMC Polska
dr inż. Jerzy Żurek
Dyrektor, Instytut Łączności

Program

Dzień I

8:30 Rejestracja


9:00 – 9:05 Uroczyste otwarcie
Przemysław Kurczewski, Przewodniczący Rady Programowej Warsaw International Media Summit, Prezes Zarządu, EmiTel

9:05 – 9:15 Wystąpienie Gościa Honorowego:
Simão Ferraz de Simão Ferraz de Campos Neto,
Doradca w ITU-T Study Group 16, Międzynarodowy Związek Telekomunikacyjny (ITU)

9:15 – 9:30 Wystąpienie Gościa Honorowego:
Magdalena Gaj, Prezes Urzędu Komunikacji Elektronicznej


9:30 – 11:00 Panel I
Jednolity Rynek cyfrowy – dla kogo szansa, dla kogo zagrożenie?

  • Relacje między regulatorem, a dostawcą usługi na innych rynkach
  • 3 filary strategii JRC – realizacja:
    • Lepszy dostęp do dóbr i usług cyfrowych w całej Europie
    • Stworzenie odpowiednich warunków i jednolitych zasad prowadzenia działalności dla sieci cyfrowych i usług innowacyjnych
    • Zmaksymalizowanie potencjału wzrostu gospodarki związanego z gospodarką cyfrową
  • Regulacje w Unii Europejskiej i na świecie
  • Telekomunikacja – przegląd wprowadzanych ram prawnych – priorytety
  • Media – geoblokowanie i prawa autorskie. Kto zyska na planowanych zmianach?
  • Neutralność sieci
  • Roaming – jak planowane zmiany wpłyną na rynek?

Moderator:
Jacek Pochłopień, Zastępca Redaktora Naczelnego, Wprost

Paneliści:
Patrycja Gołos, Corporate Affairs & Public Policy Director, UPC Polska
Witold Graboś, Wiceprzewodniczący Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji
Przemysław Kurczewski, Prezes Zarządu, EmiTel
Piotr Muszyński, Wiceprezes Zarządu, Orange Polska
Wojciech Pytel, Członek Rady Nadzorczej, Polkomtel
Cezary Albrecht, Dyrektor Biura Strategii i Spraw Regulacyjnych, T-Mobile Polska
Jakub Turowski, Head of Public Policy for Poland, Facebook


11:00 – 11:30 Przerwa kawowa


11:30 – 13:30 Panel II
Dokąd zmierzamy? Widz czy użytkownik?

  • Transformacja z masowej do spersonalizowanej konsumpcji mediów
    • Telewizja czy Internet? Konkurencja czy współpraca?
    • Krótka forma jako pomoc dla odbiorcy przy określeniu preferencji kanałów TV
    • Co dzisiaj wiemy o widzu? Czy potrafimy personalizować ofertę w sieci i telewizji?
    • Jak mocno profilowany jest dzisiaj przekaz reklamowy?
    • Czy powinniśmy obawiać się Netflixa?
    • Co z grupą 50+?

11:30 – 11:45 Prezentacja wprowadzająca:
Super connected consumers – konsumpcja mediów w erze cyfrowej:
Agnieszka Sora, Dyrektor Zarządzająca, GfK Polonia

11:45 – 13:30 Panel dyskusyjny

Moderator:
Ireneusz Piecuch, Członek Rady Programowej Warsaw International Media Summit

Paneliści:
Marcin Drzewiecki, Dyrektor Marketingu, PAYBACK
Jan Dworak, Przewodniczący Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji
Jarosław Kuźniar, Redaktor, Dzień Dobry TVN
Maciej Maciejowski, Członek Zarządu, TVN
Piotr Piętka, Prezes Zarządu, Starcom Mediavest Group
Andrzej Siezieniewski, Prezes Zarządu, Polskie Radio
Artur Waliszewski, Regional Business Director, Google Polska


13:30 – 15:00 Panel III
Rozwój rynku TV – dystrybucja treści

  • Wpływ OTT i telewizji cyfrowej na CATV
    • Zmiana sposobu oglądania telewizji
    • Nowe platformy do oglądania telewizji
  • Czy to jeszcze rynek TV czy już rynek video
    • Krótka forma internetowa jako reklama i suplement TV
  • Media społecznościowe

13:30 – 13:45 Prezentacja wprowadzająca:
Content Distribution in the Connected World
Michaela David, Media Solution Expert, Microsoft

13:45 – 15:00 Panel Dyskusyjny

Moderator:
Maciej Bogaczyk, Investment Manager, MCI Management

Paneliści:
Robert Bednarski, Country Director, Central Eastern Europe, Facebook
Rafał Janik, Head of 140 Media – Twitter Ad Partner in Poland, Twitter
Stanisław Janowski, Dyrektor Zarządzający, Polsat Media – Biuro Reklamy
Jarosław Grabowski, VP Media Product, Grupa Wirtualna Polska


15:00 – 16:00 Lunch

Dzień II

9:00 Rejestracja, poranna kawa


9:30-10:45 Panel I
Wykorzystanie technologii w służbie mediów

  • Ultra High Definition Television (Ultra HD)
    • Ultra HDTV w Polsce – czy zdoła stać się standardem?
    • Rozwój technologii: format kompresji HEVC, dostępność dekoderów w Polsce i na świecie, dostępność treści w 4k, pierwszy komercyjny kanał 4k, niedrogie i łatwo dostępne odbiorniki UHDTV
    • Standardy wyświetlania obrazu telewizyjnego
    • Nośniki: Holographic, Versatile Disc – wielofunkcyjny dysk holograficzny i Protein Coated
  • Aplikacje mobilne w mediach:
    • Współpraca nadawców z operatorami telekomunikacyjnymi
    • Rozwój aplikacji nadawców do odbioru TV na smartfonach i tabletach
  • Technologie SD i 3D na Polskim rynku
    • Schyłek ery SD w Polsce
    • Format 3D w kinach na dużych formatach
  • Rozwój sieci światłowodowych w Polsce – perspektywy.
    • Rozwój sieci światałowodowych do 2020 roku
    • Jakie technologie dostępu do Internetu trzeba realnie wziąć pod uwagę, żeby do 2020 roku spełnić warunki dyrektywy unijnej?
    • Co z „białymi plamami”?
  • LTE Broadcast
    • Zapotrzebowanie i przykłady
  • Model connected TV
    • Dostępność smart TV w Polsce
    • HbbTV – dynamiczny rozwój usług i dalsze perspektywy
    • VOD

Moderator:
Michał Fura, Rzecznik prasowy oraz Kierownik ds. komunikacji korporacyjnej i Public Affairs, UPC Polska

Paneliści:
Jakub Brzeczkowski, Prezes Zarządu, Eutelsat Polska, Regional Vice-President, Poland, France & Overseas, Eutelsat
Dariusz Działkowski, Członek Zarządu ds. Technologii, Cyfrowy Polsat
Dr Krzysztof Heller, Właściciel, Infostrategia
Marcin Kowalski, Członek Zarządu, Kino Polska TV SA
Wiesław Łodzikowski, Dyrektor TVP Technologie, Telewizja Polska
Marcin Ornass-Kubacki, Prezes Zarządu, ASTRA CEE
Anna Putts, Dyrektor Marketingu, Samsung Electronics Polska
Maciej Staszak, Wiceprezes Zarządu, Dyrektor ds. Strategii, EmiTel


10:45 – 12:00 Panel II
Czy obowiązujące normy prawa są wystarczające by chronić prywatność klienta korzystającego z usług cyfrowych?

  • Prawo do prywatności, a prawo do lepszej treści
    • Strach konsumenta przed udostępnianiem jego danych – jak i z jaką siłą przejawia się strach polskich konsumentów?
    • Faktyczni sprawcy wycieków danych i jak z nimi walczyć
    • Czy mając lepsze dane można kreować lepszą ofertę treści
  • Prawo ochrony danych osobowych, a kreowanie ekonomicznej wartości dodanej
  • Prawne standardy międzynarodowe, trendy UE oraz strategia polskiego regulatora i ustawodawcy
  • Praktyki rynkowe w Polsce i na świecie – ile są obecnie realnie warte dane i dla kogo?
    • Perspektywa nadawcy i operatora
    • Perspektywa integratora danych
    • Perspektywa nabywcy danych/sprzedawcy dóbr i usług
    • Perspektywa konsumenta
  • Czy grozi nam niekontrolowana integracja danych osobowych i konsumenckich?
  • Co obecnie wiemy/możemy wiedzieć o konsumentach treści
  • Granice mikro-segmentacji i mediowe „big data”
  • Personalizacja „ekranów” i wynikająca z niej integracja danych wieloźródłowych o konsumencie, w tym social i osobowych
  • Stan technologii na świecie i w Polsce, szybkość zmian i oczekiwane „granice technologii” w ciągu najbliższych 2-4 lat

Moderator:
Grażyna Piotrowska-Oliwa, Prezes Zarządu, Virgin Mobile Polska

Paneliści:
Bartosz Dobrzyński, Członek Zarządu, Dyrektor ds. Marketingu, P4
Marcin Drzewiecki, Dyrektor Marketingu, PAYBACK
Błażej Marciniak, CEO, Sher.ly
Jakub Turowski, Head of Public Policy for Poland, Facebook
Małgorzata Olszewska, Ekspert rynku telekomunikacyjnego


12:00 – 12:30 Przerwa kawowa


12:30 – 13:45 Panel III
Przyszłość spektrum w Europie

  • Ogólnoeuropejskie regulacje dotyczące spektrum
    • Unijna walka o uwolnienie spektrum. Jak ważne jest to dla państw członkowskich?
    • Narzucanie terminów i zasad aukcji przez UE – jak wpłynie to na przebieg i koszt przyszłych aukcji częstotliwości?
    • Licensed Shared Access – współużytkowanie pasm licencjonowanych. Czy spełni wszystkie pokładane w nim nadzieje?
      • LSA jako nowe możliwości współdzielenia widma dla operatorów telefonii komórkowej
  • Jak ważne jest uwolnienie częstotliwości dla obywateli?
  • Przebieg przetargu na częstotliwości w Polsce
  • Przebieg aukcji na przykładach innych krajów UE
  • Jak Unia może zachęcić rynek do potencjalnych inwestycji w infrastrukturę telekomunikacyjną

Moderator:
Łukasz Dec, Redaktor Naczelny, Telko.in

Paneliści:
Andrzej Abramczuk, Członek Rady Nadzorczej, Midas
Cezary Albrecht, Dyrektor Biura Strategii i Spraw Regulacyjnych, T-Mobile Polska
Michał Boni, Poseł do Parlamentu Europejskiego
Wiktor Sęga, Dyrektor Departamentu Zarządzania Zasobami Częstotliwości, Urząd Komunikacji Elektronicznej
Maciej Staszak, Wiceprezes Zarządu, Dyrektor ds. Strategii, EmiTel
Maciej Zengel, Dyrektor Projektów Infrastrukturalnych i Rozwoju, Orange Polska


13:45 – 14:45 Lunch


14:45 – 16:00 Panel IV
Ochrona praw konsumenta na rynku telekomunikacyjnym

  • Rola Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów
  • Wypełnianie obowiązków wobec klienta w świetle obowiązującego prawa telekomunikacyjnego
  • Wzmacnianiu pozycji konsumenta i jego praw
    • Rozwój poradnictwa prawnego i systemu dochodzenia roszczeń
    • Polityka informacyjno-edukacyjna
    • Współpracę z organizacjami konsumenckimi i organami administracji publicznej w zakresie procesu stanowienia i stosowania prawa, uwzględniającego ochronę konsumentów
    • Działania w zakresie ochrony konsumenta na rynku telekomunikacyjnym
    • Działania kontrolne wobec przedsiębiorców telekomunikacyjnych

Moderator:
Jacek Pochłopień, Zastępca Redaktora Naczelnego, Wprost

Paneliści:
Andrzej Abramczuk, Członek Rady Nadzorczej, Midas
Marta Brzoza, Dyrektor Współpracy Regulacyjnej, Orange Polska
Małgorzata Krasnodębska-Tomkiel, Partner, Hansberry Tomkiel
Renata Piwowarska, Dyrektor Departamentu Detalicznego Rynku Telekomunikacyjnego Urzędu Komunikacji Elektronicznej
Kamil Pluskwa-Dąbrowski, Prezes Zarządu, Rada Krajowa Federacji Konsumentów
Prof. nadzw. dr hab. Maciej Rogalski, Członek Zarządu, Dyrektor ds. Prawnych, ochrony danych i zarządzania zgodnością, T-Mobile Polska


16:00 Zakończenie konferencji

Prelegenci

Andrzej Abramczuk
Członek Rady Nadzorczej, Midas
Cezary Albrecht
Dyrektor Biura Strategii i Spraw Regulacyjnych, T-Mobile Polska
Norbert Biedrzycki
CEO Atos Polska, VP CEE System Integration
Łukasz Bielak
Radca Prawny, Netia
Jakub Bierzyński
Założyciel i CEO, OMD
Marta Brzoza
Wiceprezes Zarządu, Polska Izba Informatyki i Telekomunikacji
Łukasz Dec
Redaktor Naczelny, Telko.in
Piotr Durbajło
Dyrektor Departamentu kontroli, Urząd Komunikacji Elektronicznej
Dariusz Działkowski
Dyrektor IT, Cyfrowy Polsat
Michał Dżoga
Corporate & Government Affairs Director, Intel
Magdalena Gaj
Prezes Urzędu Komunikacji Elektronicznej
Elżbieta Gorajewska
Dyrektor Zarządzająca, Nielsen Audience Measurement
Witold Graboś
Zastępca Przewodniczącego Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji
Dorota Grudzień-Barbachowska
Dyrektor Delegatury, Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumenta w Warszawie
Konrad Hoszowski
Technical Account Manager, Ab Initio Polska
dr inż. Wacław Iszkowski
Prezes, Polska Izba Informatyki i Telekomunikacji
Michał Juda
Założyciel, Showroom
Michał Kaczurba
Dyrektor Delegatury, Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumenta w Warszawie
Jerzy Kalinowski
Partner, szef grupy doradczej w sektorze nowych technologii, telekomunikacji i mediów w KPMG w Polsce i w Europie Środkowo-Wschodniej
Paweł Karłowski
Dyrektor Generalny na Europę Środkowo-Wschodnią, Rosję i WNP, BT Global Services
Witold Kołodziejski
Sekretarz Stanu, Ministerstwo Cyfryzacji
Janusz Kosiński
Prezes Zarządu, INEA
Leszek Kozioł
Wiceprezes Zarządu, ZPR Media SA
Lidia Kozłowska
Wiceprezes Urzędu Komunikacji Elektronicznej
Krzysztof Kozłowski
Dyrektor Badań i Rozwoju Sieci, Orange Labs
Przemysław Kurczewski
Przewodniczący Rady Programowej Warsaw International Media Summit / Prezes Zarządu, Emitel
Wiesław Łodzikowski
Dyrektor Ośrodka TVP Technologie
Wojciech Małek
Country Sales Manager, Ab Initio Polska
Andrzej Matuszyński
Prezes Zarządu Grupy Eurozet
Sebastian Mikosz
Prezes Zarządu, esky.pl
Tomasz Mrozowski
Dyrektor ds. Strategii i Rozwoju Biznesu, P4
Piotr Muszyński
Przewodniczący Rady Programowej Konferencji Sieci Szerokopasmowe / Wiceprezes Zarządu ds. Operacyjnych, Orange Polska
Jacek Niewęgłowski
Członek Zarządu, Dyrektor ds. strategii, P4
Tomasz Nowak
Prezes Zarządu, Grupa BB Media
Ireneusz Piecuch
Partner, CMS Cameron McKenna
Grażyna Piotrowska-Oliwa
Prezes Zarządu, Virgin Mobile Polska
Dariusz Piotrowski
Członek Zarządu, Microsoft w Polsce
Wojciech Pytel
Członek Rady Nadzorczej, Polkomtel
Prof. nadzw. dr hab. Maciej Rogalski
Członek Zarządu T-Mobile Polska w latach 2011-2015
Radosław Semkło
Dyrektor Pionu Telekomunikacji i Mediów, Asseco Poland S.A.
Piotr Siemieniec
Dyrektor Biura Usług Radiofonicznych i Telewizyjnych, EmiTel
Jacek Silski
Prezes Zarządu, Polska Izba radiodyfuzji Cyfrowej
Tomasz Szopa
Prezes Zarządu, Netia
Maciej Staszak
Wiceprezes Zarządu, Dyrektor ds. Strategii, EmiTel
Radosław Tadajewski
Założyciel, OORT
Artur Waliszewski
Regional Business Director, Google Polska
Karol Warzecki
Naczelnik Wydziału Ochrony Praw Abonentów, Urząd Komunikacji Elektronicznej
dr inż. Jerzy Żurek
Dyrektor, Instytut Łączności

18
17
16
15
14
13
12
11
10
9
8
7
6
5
4
3
2
1

Partnerzy Strategiczni

atos

Partnerzy

MDS

Partner Technologiczny

iq5

Partner Tłumaczeń

Private Tailoring Partner

Patronat Honorowy

Ministerstwo-Cyfryzacji

mkidn

Magdalena-Gaj

Jan-Dworak

pirc-logo

instytut-lacznosci

logo_PTI

piit

KIG

Patroni Medialni

tvp_info

wirtualna

money

swiat elit

TV_Lider

polish market

law business quality_logo

logo-Innowacja-i-Rozwoj-2015

startuptv

Print

sare

metroblog

Tele Kabel

thewebcherry_logo

capital.24

naszbiznes24_LOGO

manager

qbusiness

mentora

scorise-logo

Print

Bądź na bieżąco